سه شنبه ۲۹ آبان
شب شعری از فرشته گیلک
از دفتر شعله های یاد تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۶۴۵۲۴
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فرشته گیلک
|
ماه در آغوش شب
به خواب می رود
و من هنوز
در هجمه این سکوت،بیدارم
و در انجماد افکار عاشقانه
به تو می اندیشم
خاطره هایت صف می کشند
و من شعر می چینم
از خوشه های اندوهِ نبودن هایت
چه تلاش بیهوده ایی
خنده ام می گیرد
ستاره چیدن
برای خورشیدی که تویی!
شب لیوان ادراکش را سر می کشد
و من بی تابانه...
در تب لحظه های آغازین
تو را بهانه می کنم ،برای سرودن
چشمانت را بهشت
لبانت میوه ممنوعه
و دست هایت
آه دست هایت
پل صراطی که مرا رهنمون می کند
به آغوش حوایت....!
گرد سوز تنهاییم را پایین می کشم
و با خیال تو
سفر می کنم
به شهر خواب
به شهر صبح
#_فرشته_گیلک
|
نقدها و نظرات
|
سلام.ممنون به لطف خوندید.سپاسگذارم | |
|
سلام.ممنون به لطف خوندید.سپاسگذارم | |
|
سلام متشکرم | |
|
سلام.بی شک کنار عزیزانی چون شما کسب فیض و علم می کنم.ممنون بابت خوانش و اظهار لطفتون.پاینده و برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود