جمعه ۱۸ آبان
بی وفایی معشوق شعری از رضا مهرانی(آذر انور)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ۱۴:۵۳ شماره ثبت ۶۴۴۷۱
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر رضا مهرانی(آذر انور)
آخرین اشعار ناب رضا مهرانی(آذر انور)
|
دل کجا رفتی؟
کی میایی تو؟
قلب من درتوست
کی دهی آن را
رفتیو رفتی یک نگاهی کن
اشک چشم من در رخم افتاد
از فلک باران روی بامی زد
داخل بامی من در آن تنها
درشب تنها سایه ای تاریک
گریه کردم من ناله کردم من
بر زمین افتاد عکستو بالا
خرده مینا روی تو افتاد
تکه ای مینا قلب من خط زد
آتش قلبم عکستو سوزاند
اعتمادی نیست بین هر معشوق
آخر عشقی جز پشیمانیست
گر ندانستی قدر من را تو
دست بازیچت من شدم برتو
رسم این عاشق چیزبی ارزش
از چشم افتاد از چشم افتاد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
خوش آمدیدبه جمع ما