سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
✍ رسول مهربانی...
سلام ای آفتابِ ملکِ ایمان!
رسولِ خوبِ دینِ پاکِ یزدان!
🌹
وجودت، آیهی شور و سرور است،
درونِ سورههای نابِ قرآن...
🌺
خداوندِ بزرگِ و مهربان هم،
به نامت میخورد، سوگند، ای جان!
🌹
شکوهِ آسمانها و زمینی،
میانِ قلبِ پرآشوبِ دوران...
🌺
وَ قلبِ مهربانی و محبّت،
دمادم، بسته با مِهرِ تو پیمان...
🌹
چه نام دلنشینی هست، وقتی،
صدایت میکند، احساس انسان!
🌺
محمّد (ص) یا رسولالله، گشته،
سرود قلب احساسات و، وجدان!
🌹
در این دنیا، به هرجا، جانِ خستهست،
به ذکرِ نامِ تو، از غصّه رستهست...
🌺
شفابخشِ دلِ جانهای خستهست،
همین نامی که بر، دلها نشستهست...
🌹
ستوده گشتهای، در آسمانها؛
ستوده گشتهای، تا بیکرانها...
🌺
معمّای محبّت هست، نامت...
شکوهش، بیشمار است این، مقامت...
🌹
تو را، اوّل نموده خلق، خالق؛*
تو ای، آخر رسولِ خوبِ سبحان!
🌺
تویی، فرمانروای هر پیمبر؛
وَ آئینت نمود اِکمالِ ادیان...
🌹
الهی، دینِ تو، پاینده بادا!
به همواره؛ وَ تا، پایانِ دوران...
🌺
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*
*سلام!*
۲۵ فروردین ماه ۹۷:
🌺عید مبعث حضرت محمد (ص) مبارک باد!🌺
🌺روز بزرگداشت عطار نیشابوری گرامی باد!🌺
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*