پنجشنبه ۱ آذر
بغض جنین شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۶۴۴۱۲
بازدید : ۵۹۹ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
گلویم را دریده...
جنین بغض وحشتناک نه ماهه ام
نفسم را گرفته...
جنین نه ماهه ی لگدکوبم
میخواهد به دنیا بیاید
و
بالا بیاورد حرف های پوچ باد در هوا را
میخواهد گریه کند بر آستان گرم مادرش...
مادری که من باشم
اشک هایش من باشم....
منی که آبستن عشق جنون آمیزت شده ام....
|
|
نقدها و نظرات
|
الهه ی احساس درود و شادباش مرا پذیرا باشید. سپاس | |
|
درود بر استاد بزرگم شاعر گرامی... سپاس از مهرتان ممنون که از شعر من بازدید داشتید | |
|
استاد مهربانم قلمتان مانا و سبز شعر بنده را مزین فرمودید سپاس | |
|
سپاس مهربانو | |
|
درود بر شما سپاس از اینکه شعر مرا به زیبایی یاد کردید و بنده را خوشحال کردید... قلمتان سبز نامتان مستدام | |
|
مهربانوی عزیزم سپاس از لطفتان | |
|
هزاران درود بر استاد بامحبتم ممنون از اینکه از شعر من بازدید کردید.... جای بس خوشحالی است از حضورتان تشکر فراوان از محضرتان دارم | |
|
درود بر شما.... قلمتان مانا زیبا بود... سپاس | |
|
شاعر گرامی جناب صفائی.... درود بر شما ممنون که از صفحه ی من بازدید داشتید از لطفتان سپاس گذارم | |
|
درود بر شما شاعر گرامی سپاس از مهرتان | |
|
درود برشما و احساستان | |
|
جناب خوشبین صفت سپاس از لطف بی کرانتان | |
|
وجودتان روشنی بخش است جناب صحبت پارکی مانا باشید به مهر استاد | |
|
سلام و درود به شاعر گرامی سپاس از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
✍ رسول مهربانی...
سلام ای آفتابِ ملکِ ایمان!
رسولِ خوبِ دینِ پاکِ یزدان!
🌹
وجودت، آیهی شور و سرور است،
درونِ سورههای نابِ قرآن...
🌺
خداوندِ بزرگِ و مهربان هم،
به نامت میخورد، سوگند، ای جان!
🌹
شکوهِ آسمانها و زمینی،
میانِ قلبِ پرآشوبِ دوران...
🌺
وَ قلبِ مهربانی و محبّت،
دمادم، بسته با مِهرِ تو پیمان...
🌹
چه نام دلنشینی هست، وقتی،
صدایت میکند، احساس انسان!
🌺
محمّد (ص) یا رسولالله، گشته،
سرود قلب احساسات و، وجدان!
🌹
در این دنیا، به هرجا، جانِ خستهست،
به ذکرِ نامِ تو، از غصّه رستهست...
🌺
شفابخشِ دلِ جانهای خستهست،
همین نامی که بر، دلها نشستهست...
🌹
ستوده گشتهای، در آسمانها؛
ستوده گشتهای، تا بیکرانها...
🌺
معمّای محبّت هست، نامت...
شکوهش، بیشمار است این، مقامت...
🌹
تو را، اوّل نموده خلق، خالق؛*
تو ای، آخر رسولِ خوبِ سبحان!
🌺
تویی، فرمانروای هر پیمبر؛
وَ آئینت نمود اِکمالِ ادیان...
🌹
الهی، دینِ تو، پاینده بادا!
به همواره؛ وَ تا، پایانِ دوران...
🌺
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*
*سلام!*
۲۵ فروردین ماه ۹۷:
🌺عید مبعث حضرت محمد (ص) مبارک باد!🌺
🌺روز بزرگداشت عطار نیشابوری گرامی باد!🌺
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*