پنجشنبه ۱۷ آبان
حس آرامش شعری از آصف
از دفتر دل نوشته های من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۶۳۸۸۵
بازدید : ۶۱۶ | نظرات : ۹
|
|
چشم هایت را ببند و با نفسی عمیق ریه هایت را مهمان کن
بگذار قلب پر تپشت کمی آرام بگیرد
اندیشه ات را از نو بساز
فارغ از تمام دل بستگی ها و وابستگی ها
اندکی برای خود باش و همه چیزت را صرف خودت کن حتی خودت را
بلندی جهان به کوتاهی عمر ماست
زندگی یکبار است و مردن هزاران بار
پس بیا و یکبار برای همیشه درست زندگی کردن را امتحان کن
و حالا چشم هایت را باز و نفس هایت را بدرقه کن
بلند شو و تصمیم بگیر
تصمیم بگیر زندگی کردن را در کنار کسانی که زنده ای به نفس هایشان
|
نقدها و نظرات
|
بسیار عالی و زیبا
انتخاب شعرتان از حضرت مولانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍃🌸🍃بهار تا دروازه هاى شهر
رسیده
و رستاخیز
دوباره درگیتى دمیده
و من در دعایی
خاضعانه به درگاه
یگانه مدبّر هستی
احسن الحال را
درلحظه لحظه ی طول عمرِ باعزت و شاد
برای شما آرزو دارم 🍃🌸🍃