یا مقلب
یا مقلب قلبها را شا د کن
خانه ی دل را خودت آباد کن
تخم کین را از د لم بیرون نما
مهر و عشقت در دلم افزون نما
علم و آگاهی عطایم کن خدا
تا بجویم راهِ تو در ماجرا
یا مدبّر این جهان از آنِ توست
هم شب و هم روز در فرمانِ توست
چرخ گردون را مسخّر کرده ای
وندر آن افزون نِعم پرور ده ای
بردی انسان را به بالا و فَلَک
جایگاهی برتر ا ز جایِ مَلک
یا محوّل آ گهی ا ز حا لِ ما
کن نظر بر سرنوشت و فال ما
بارا لها کن دگرگون حالِ ما
ا حسن الحا لی بکن احوالِ ما
تا ز بندِ این جهان دل برکَنیم
کا خ ا میال و هوس بر هم زنیم
قدرتی ده دستِ یاری بر دهیم
یاری خلقِ تو را بر سر نهیم
نا توا نان را و فا د اری کنیم
با ضعیفان نیز غمخواری کنیم
بار الها این تویی حا کمتر ین
کن به ( احمد) هم نظر جان آفرین
پ-ن : پیشاپیش عید سعید نوروز را برهمه ی اهالی جمع ناب تبریک عرض نموده واز خداوند توانا سلامتی و پیروزی برای تک تک اهالی جمع ناب از مدیران گرفته تاهمه ی اعضا را دارم وبرای همه بهترینها را آرزو مندم واین سروده را که دعای تحویل سال را بصورت نظم در آورده ام به همه ی اعضای ناب تقدیم میکنم ارادتمند همه ی شما حمید نوری (احمد)
درود برشما
بسیاررزیباست
پیشاپیش عیدتون مبارک