شنبه ۳ آذر
دوبیتی( ۱ ) شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر دوبیتی ها نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۶۳۸۵۳
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
گهی با عطر آن گیسوی موّاج
گهی با آن لب بر بوسه محتاج
به تیر غمزه یا با تیغ ابرو
دلم را میبری هردم به تاراج
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سلام بر شما جناب حکیم سپاس از لطفتان مهرتان پایدار | |
|
سلام و عرض ادب خدمت شما بانوی گرامی
از لطفتان سپاسگزارم بانو
بنده هم پیشاپیش فرارسیدن بهار طبیعت را خدمت شما تبریک عرض نموده و بهترینها را برای شما در سال جدید آرزومندم
روزگارتان بهاری باد | |
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوار
سپاس از لطفتان. زیبا میبینید
برقرار باشید | |
|
درود بر جناب انصاری عزیز سپاسگزارم بزرگوار در پناه حق باشید | |
|
درود بر شما دوست شاعرم
ممنون از سروده زیبایتان
سال نو بر شما مبارک
روز و روزگارتان خوش
| |
|
سلام و عرض ادب جناب همایونی عزیز
ممنون از مهرتان
عید نوروز بر شما و عزیزانتان هم مبارک و فرخنده باد
دلتان بهاری | |
|
سلام و درود بر شما جناب دژاگه عزیز
زیبا میبینید بزرگوار
از لطفتان بسیار ممنونم
در پناه حق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.