جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر لیلا ابریشمی (آفتاب)
آخرین اشعار ناب لیلا ابریشمی (آفتاب)
|
شیر را از جنگل ربودند!
جنگل از نعره هایش ،
خواب می رفت .
تا سحر
تا صبح شود،
ناز می رفت .
"وای این جنگل بیابان می شود"
لخت و عریان می شود!
گرگهایش وحشت اندازند میان گله ها
بوته هایش وحشی خار،
آویز گلها می شوند.
جنگل من!خوابهایش
آشفته،
پریشان می شود.
سرد و تاریک،
برگهایش،
هم آغوش خارها می شود.
ریشه هایش سر برآرند
از سر بیگانگی
راه گم ، می شوند
"جادوگران سلطان جنگل می شوند"
شیر من!
مست و حیران،
هم سلول روباه می شود
جنگل من !
خود را به آتش می کشد
نعره ی شیرش نباشد؟
غرش جنگل نباشد؟
سا قه هایش هرزه،
طوفان میشود.
"وای این جنگل بیابان می شود"
خالی از آب و هوا
"گورستان می شود".
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید به شعر ناب