چهارشنبه ۱۶ آبان
دوست تر می دارمت شعری از عبدالرضا فاطمی عبد
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۶۳۵۹۵
بازدید : ۴۰۸ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر عبدالرضا فاطمی عبد
آخرین اشعار ناب عبدالرضا فاطمی عبد
|
❁﷽❁
یآ فاطِمه اشفعی لنا فی الجنه
من تو را از مادرِ خود ، دوست تَر می دارَمَت
در تمامِ لحظه های زندگی می خوانَمَت
عرشِ خود را حق مزیّن کرده با انوارِ تو
حجتِ حَق بر تمامِ اولیا می دانَمَت
گر چه لایق نیستم فرزندتان باشم ولی
با اجازه سَروَرَم ، من مادَرَم می نامَمَت
من برای روزِ مادر می سُرایَم یک غزل
مَطلَعَش را می نویسم "دوست تر می دارمت"
دخترِ پیغمبری و مادر هر عاشقی
"فاطمی" ام ، عاشِقَم از عُمقِ جان می خواهَمَت
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهر بزرگوار تشکر از توجهاتتون درس پس می دیم محضرتون عاقبتتون به خیر | |
|
سلام خواهر خوبم تشکر از دعای خوبتون همچنین | |
|
سلام برادر بزرگم تشکر از تشویق بزرگانتون عاقبت به خیری سرنوشتتان | |
|
دوست گرامی درودخداوندبرشما تشکر عاقبتتون به خیر | |
|
سلام بزرگوار توجه شما به این دلنوشته فخر ماست عاقبتتون به خیر تشکر از بزرگواریتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
چقدر زیباست این دلسروده تان مرحبا
حرف دل بود ساده و گویا
زنده باد