يکشنبه ۴ آذر
ای دختر دردانه شعری از سهراب سا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۶۳۴۴
بازدید : ۹۹۱ | نظرات : ۸
|
|
افشان تو نکن مو را تو شانه بزن شانه / دیوانه شدم آری دیوانه ی دیوانه
شاخص ,دل پر غم بود آمار غلط داری / هر سال فزون تر شد این ارزش سالانه
آوار شده دنیا روی سر قلب من / آواره شدم بی تو بی خانه ی بی خانه
ای همدم دیروزی تو ماه شب و روزی / در عشق نمی سوزی قلبت شده بیگانه
در حال نبردم من پیروز تویی اما / باید بکشم امشب یک نقشه ی جانانه
در شهر قدم میزد , با ناز, پرنسس وار / باید بدهم تغییر این شهر حقیرانه
آنقدر که زیبایی باید که بسازم من / در حد کمالاتت یک کلبه ی شاهانه
ای زخم زبان هایت برنده تر از اره / این اره فرو رفته دندانه به دندانه
دریای دلم گشته بارانی و طوفانی / دریا به تو می نازد ای دختر دردانه
منتظر نقدهای تندو تیزتون هستم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.