دوشنبه ۵ آذر
نم زده شعری از میمنت تولّایی
از دفتر مرداب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۶۳۴۰۲
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب میمنت تولّایی
|
میشود پنجه ی خود را ز پرم بردارید ؟
دست از حس پر ازشور و شرم بردارید؟
از منِ نم زده در کوچه ی دلتنگی ها
لااقل سوزش چشمان ترم بردارید؟
تن مردابی این برکه دلش مرده و باز
تاج نیلوفری از روی سرم بردارید ؟
فصل پرواز پرستو شد و در این ماتم
کاش از بازی ایام، اثرم بردارید
از منِ خط زده در دفتر و تقویم شبی
برگی از زندگی بی ثمرم بردارید
هر چه دارم همه اش مال شما بسم الله
فقط این تیر ز روی جگرم بردارید
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی استاد گرامی ممنونم از محبت و مهر حضورتون | |
|
درود و ارادت جناب واشقانی تشکر از توجه تون و حضور مهرتون ونگاه زیباتون | |
|
درود استاد بزرگوارم جناب پازکی سپاس از لطفتون به حقیر وممنونم از حضور گرمتون | |
|
درود استاد از نگاه زیبا و حضور گرمتون سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا ست