جمعه ۲۵ آبان
پرواز شعری از ماریا فضیلت
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲ شماره ثبت ۶۳۱۹۱
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب ماریا فضیلت
|
بغض میکند هر واژه در سرم
فریاد کن مرا...
چنان بتاز بر قامت زمستان
که ترک بردارد ظلمت تنیده بر تابوت ستاره
که آوار شود این خرابه ی خونین بر سر جغد های حزن آواز
که بیدار شود زمین از خواب خوفناک خنده های خیالیش...
فریاد کن خود را...
که گوش شیطان کر
که چشم خدا کور
به دندان میکشیم سیب پرواز را
سقوط
و هبوط...
دو قدم مانده به گور
اوج
و صعود...
کفن میشویم هر زمستان
هم رنگ انجماد جهان...
هر بهار
از کفن جوانه میزنیم
بر امتداد شب می پیچیم
خدای جبار را به فرش
و فریاد هایمان به عرش...
عشق بر صلابه
مسیحا در نفس هامان
بر نعش حیات می دمد...
بغض، نطفه ی طغیان
و تو فریاد کن مرا
که تا پرواز
یک حنجره راه است....
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار سپاسگذارم | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس | |
|
ممنونن از لطف شما | |
|
با تشکر بسیار ب امید بهتر شدن با راهنمایی های شما بزرگواران | |
|
با تشکر از لطف شما ب بنده ی حقیر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخوش آمدید