پنجشنبه ۱ آذر
قلب دیگری شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۶۳۰۸۵
بازدید : ۷۶۶ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
آنقدری که من بی قرارت بودم
بگو آیا
قلب کس دیگری برایت میتپید
هرکسی که من را بعد از تو دید
تصویرت را
نگاهت را
لعنتی چشم هایت را
رقص لبانت را
در عمق نگاه خسته ام دید
چه پاهای شکسته ای دارم
حال که این همه راه را
بدون انکه بخوانی ام دویده ام..
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی سپاس | |
|
درود بر شما سپاس از لطف بی کرانتان | |
|
درود بر شما جاب نوری ممنونم | |
|
بانوی فصل ها ممنون از اینکه از شعر من بازدید داشتید | |
|
درود جناب بهنود ممنون از لطف بی دریغتان | |
|
درودتان | |
|
سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
شهادت حضرت صدیقه طاهره تسلیت