يکشنبه ۲۷ آبان
طنز تلخ شعری از احمد خدادادی دهکردی
از دفتر خدای عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶ شماره ثبت ۶۳۰۳۹
بازدید : ۱۰۶۶ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
عید آمد و جیب های خالی
باید بزنم به بی خیالی
آجیل ولباس وکفش وجوراب
ارزان نشود به احتمالی
اجناس گران شود شب و روز
پُشتم ز فشار شد هلالی
ثروت به کسی اگر که دادی
جایش بده بر فقیر حالی
مردم همه زیر خط فقرند
جز عده ای از رجال عالی
یا رب تو بِرَس بداد مردم
از وضع بد شدید مالی
ما بنده ی مخلص تو هستیم
ای عادل حی لایزالی
احمد ، همه این قضیه دانند
بهتر که تو هم دگر نَنالی
زمستان ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
باتشکرازاستادبانورحیم زاده بزرگوار وممنون ازلطف و حضورسبزتان | |
|
باتشکرازاستادبانو حکیمی بافقی بزرگوار وممنون از لطف وحضورسبزتان | |
|
باتشکرازبانو رسائی بزرگوار وممنون ازلطف وحضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.