يکشنبه ۴ آذر
مولا علی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر آیینی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۶۲۶۳۶
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
شیـعـهء اخـلاق و رفتارت شـدم ای قهرمـان
بعد پیـــروزی مــدارا می کنـی بــا دشمنـــان
.
ذوالفقارت عاشــقِ دستـان و بـازوهای توست
پادشــاه و فـاتحـی چـون تـو نبـوده در جـهان
.
رستم و سهراب و گودرز این همه افسانه اند
مقتـــدایِ شیعیــــان مـــــولا علـــیِ پهــــلوان
.
کیست هر شب فکر ایتــام و فقـیر و بیــنوا
شیرِ یـزدان حـافظِ قرآن امیرِ روح و جـان
.
نـام تــو در روز محشــر نـاجـی لـب تشنـگان
یـــاد تــو در بــاورم حبــل المتیـنِ جـــاودان
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاس شاعر بزرگوار | |
|
سپاسگزارم شاعر عزیز | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
سپاس دوست خوبم | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد مهربان سپاس | |
|
سپاس شاعر جان بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا