دوشنبه ۵ آذر
در جستجوی باد شعری از محمد رسول باوندپور
از دفتر حسرت نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ۲۱:۳۱ شماره ثبت ۶۲۴۴
بازدید : ۹۱۱ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر محمد رسول باوندپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول باوندپور
|
با آخرین برگ ِ خزان آرام می افتم
در بدنویس ِ بخت ِ خود , بی نام می افتم
غمخوار ِ دل , مهتاب می گردد ولی افسوس
هر شب پس از راز و نیاز از بام می افتم
در جستجوی باد , کنج ِ ساحل ِ اندوه
می لغزم و در عمق ِ یک سرسام می افتم
می پرسم از خورشید , مشعل را کجا یابم
می گرید و در چنگ ِ تیز ِ شام می افتم
استاد ِ دلفین می شوم , دلفین ِ روزگار
وقتی که می بوسد مرا , در کام می افتم
ای همنفس , در خود رهایم کن که مدت هاست
هر روز در زندان ِ صد ابهام می افتم
با قایق ِ سهراب , روزی می روم دریا
دانم که مثل ِ ماهیان , در دام می افتم
محمد رسول باوندپور - فروردین 1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.