پنجشنبه ۱ آذر
نول شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر ودود نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۶۲۴۳۱
بازدید : ۷۰۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
فاز عاشقی نداری .نول بی تفاوتی باش
راز قابلی نداری . لال بی خطابتی باش
نازتان اگر خریداری نداره در حراجست
ساز سوز ناک داری .کوک با نزاکتی باش
شهد گل نخورده ای تا شرح این عسل بگویم
نام خود نخوانده ای تا شعر یا غزل بگویم
حرکتی نکرده ای تا حرکتی کنم برایت
صحبتی نکرده ای تا صحبت از عمل بگویم
کاش چشم پر سکوتت جور دیگری ببیند
این کویر پلک هایت روی هم تری ببیند
کاش دست سردتان هم هیزمی شود به اتش
تا اگر نبود از من . گرم بهتری ببیند
مثل اتشی که خاموشست و پر زه دود میبود
یا که شیشه عطر خالی در کنار عود میبود
مثل من نباش لطفا مثل من نباش لطفا
چون دلیل بی حبیبان ذکر یاودود میبود
(ودود)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانوی واژه های ادب فارسی | |
|
امید ادبیات ایران زمین را سپاسگزارم | |
|
سلام بر امد ادبیات فارسی . سپاس | |
|
سپاس از باغبان نظم و نثر ایران زمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.