جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب شقایق رضازاده
|
دستهایت را
که رها کنم
چه خواهند کرد
با تویی که
سنجاق شده ای
به موهایم
گره ی روسری ام
به سینه ام... به سینه ام... .
.
که وقتی چشمهایم را می بندم
آیه آیه
نفسهایت
حک میشود
زیر گوشم و
دیوانه میشوند
از عشقِ جاری شده
روی گونه هایم... .
.
اصلا به لکاته ها چه که
دیشب
خوابها
تو را
در آغوشم کشیده بودند
و موهایم
بند دستهایت را...
بگو به لکاته ها چه که
دیشب
در خواب
تو را... تو را... تو را... .
.
اصلا به درک
که اینجا
کسی
ما را
لقمه نمیگیرد
برای هم
یا قرار است
تورا
قیچی کنند از تکه های خاطره هایم...
تو انگشتهایت را
چفت کن
لای انگشتهایم؛
من چشمهایم را
باز نمیکنم 💙
#شقایق_رضازاده
|
نقدها و نظرات
|
سلام، سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
ممنون شاعر | |
|
سلام، سپاس از حضور مهربان شما و وقتی که گذاشتید، سلامت باشید | |
|
سپاسگزارم جناب لقایی | |
|
سپاسگزارم، زنده باشید | |
|
سپاسگزارم مهربان | |
|
سلام، سپاسگزارم جناب ترکمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست