چهارشنبه ۱۶ آبان
گم شده ام شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۱۸ شماره ثبت ۶۲۰۷۲
بازدید : ۵۹۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
هیچ حسی به تو نیست شبیه
بی تو تنها شبی
چشمهایم
یک روز ، از خیالت نخفت
درد داشتُ
جز عشق
با تو هیچ نگفت...
ومن آن عشق مچاله شده
در مشتت بود
و من آن عشق دچارت شده
در پشتت بود
همچنان خنده کنان
غمگینم..
مثل لبخندی که
در لبم خشکیدند
و تو آنی که یروز
پشت دلم خالی کرد
و تو آنی که در آن راه عشق ،
چاهی کند...
و مرا غرق در احساسی کرد
که بدهکار به این عمر شدم
در خیالت اما
در خودم گم شدم...
.
.
.
#سهند_لاندا
|
نقدها و نظرات
|
با سلام ، بسیار ممنونم زیبا نگاه پر از لطف شماست بانو | |
|
با سلام بسیار متشکرم از شما جناب میری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبابود