يکشنبه ۲۷ آبان
بداهه ای بر شعر استاد فکری احمدی زاده گرامی شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۶۱۳۵۴
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
أَلَمْ نَجْعَل لَّهُ عَيْنَيْنِ *
آيا دو چشمش نداده ايم. ایه (۸)بلد
خُدا هم ؛ــ شاعر چشمان تو بود.!
افراغ_اندیشه
فکری_احمدی_زاده
لندن -انگلستان
...
...
وَلِسَانًا وَشَفَتَيْنِ ... آیه ۹ بلد
و زبانى و دو لب .
تا شعر ،به زبان و لب های تو رسید...
و إذا زلزلت و الارض...
و زمین ریخت بهم...
بداهه
ر.ع
رهگذر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بیکران بر سید بزرگوار و استاد ارجمند بنده نوازی فرمودید شاگردی میکنم در محضر شما ، همراهی شما افتخاریست برای بنده | |
|
درود بر شما سپاس از حضورتان | |
|
درود و سپاس از حضور شما گرامی | |
|
سپاس | |
|
درود بر شما سپاس از حضورتان | |
|
درود بر شما سپاس از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.