دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمدعلی اکبری شعرباف ( محبّ )
آخرین اشعار ناب محمدعلی اکبری شعرباف ( محبّ )
|
سرگشته ز هجران تو هستیم،دروغ است
ما بی خود مستان تو هستیم،دروغ است
گفتیم که از دوری تو هر شب و هر روز
آشفته و گریان تو هستیم،دروغ است
از شدت افتادگی و مهر بگوییم:
ما کوچک یاران تو هستیم،دروغ است
ما پیروی حق بوده و ما پیروی دینیم
ما پیرو قرآن تو هستیم،دروغ است
در وقت گرفتاری و رنج و غم و سختی
ما دست به دامان تو هستیم،دروغ است
ما شیفته خال و خط و زلف شماییم
محو رخ تابان تو هستیم،دروغ ست
از عمق وجود،از غضبت خوف نماییم
ترسیده ز طوفان تو هستیم،دروغ است
گفتیم که هرگز تو نمانی تک و تنها
وقتی ما یاران تو،هستیم،دروغ است
گر امر تو باشد که بمیریم،بمیریم
ما گوش به فرمان تو هستیم،دروغ است
گفتیم بیا ما همه تا لحظه آخر
بر پای پیمان تو هستیم،دروغ است
گر عشق شود قطره و از ابر تو بارد
ما خیس ز باران تو هستیم،دروغ است
ما شیعه شدیم یار تو باشیم،کجاییم؟
مایی که شیعیان تو هستیم،دروغ است
اینی که بگوییم تویی حضرت دلدار
ما دل به گلستان تو هستیم،دروغ است
رسم وفا نبود که پیمان شکن شویم
ما خوب مسلمان تو هستیم،دروغ است
ما لایق درک فرج یار نبودیم
اینجا همه مهمان تو هستیم،دروغ است
در بین دروغ <محبّ> اینست حقیقت
ما رانده ی از خوان تو هستیم،دروغ است
یک روز یکی گفت که با این همه اوصاف
ما دشمن قرآن تو هستیم،دروغ است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.