جمعه ۲۵ آبان
حجاب شعری از محمد حسین سلیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ۲۰:۲۶ شماره ثبت ۶۱۰۶۸
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد حسین سلیمی
آخرین اشعار ناب محمد حسین سلیمی
|
نوشی زده ای به روی صورت
زان نوش شدی نیش سیرت
ظاهر منما به رو ی گرگان
این چهره ی خود در این بیابان
گرگان که به زیر لب پر از حال
هر لحظه به مدح صورت ویال
زان مدح به دیگری بگویند
بین تا چقدر بی چشم ورویند
کردی لب خود به رنگ یک نار
هشیار به پشت تو بود نار
بر تن بکنی تو جامه ای تنگ
للله بزنی تو بر خدا سنگ
با جان بدهی تو گیسو بر باد
اصل تو رود همیشه بر باد
ای بانوی پر شکوه ایران
هشیار نشی اسیر شیطان
آزاد بود هرآنکه خود را
خواری نکند میان هرجا
گر جامه ی عفتی بپوشی
آزاد شوی زهر چه جوشی
این ویژگی حیا وعفت
بخشد به تو هم شکوه وعزت
عفت طلب از حضرت زهرا
تا خار نشی میان هر جا
عزت طلبی اگر یه روزی
در نزد هر آنکه داد روزی
چادر به سرت کن و همیشه
دوری بطلب زهر رذیله
((گمنام))
سلام لطفا اسم و فامیلی کامل یا مستعار خودرا درج کنید .. از شما متشکریم.. مدیریت سایت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخوش آمدید