شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر نادر مسلمی ( ن م قطره )
آخرین اشعار ناب نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
اهل بیت ( 8 )
خورشید عالم آرا مهدی آل احمد
شب را تو انجم آرا مهدی آل احمد
در آسمان و پستي واندر خیال و مستی
هستم از آن که هستي مهدی آل احمد
عرش از تو گلعذار است کرسی ز تو بهار است
جنت در این دیار است مهدی آل احمد
اندر میان گل ها گل بی رخت چو خارا
سرو از تو گشته رعنا مهدی آل احمد
شمشاد و هر چه هستند در پیش تو چه پستند
در پای تو نشستند مهدی آل احمد
سرگشته ام به کویت من مست ماه رویت
پر می کشم به سویت مهدی آل احمد
پيمانه ها شکستم ميخانه را ببستم
من از می تو مستم مهدی آل احمد
بي ساز ارغنوني بي باده و جنوني
بر مستيم فزوني مهدی آل احمد
اي راحت وجودم شکرانه ی سجودم
از ذکر تو غنودم مهدی آل احمد
بردی دلم به شیدا کردی مرا تو رسوا
ای دلبر و دل آرا مهدی آل احمد
دکتر نادر مسلمی ( ن م قطره )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.