چهارشنبه ۳۰ آبان
6 شعری از لارا باقری
از دفتر ناگفته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۶۰۹۱۹
بازدید : ۱۰۱۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب لارا باقری
|
لابه لای شاخه های کاج
پنهان شده بود
باد...
دلش، روسری عابری را میخواست
که تو
موهایش را بافته بودی...
برگ ها، نمیریختند
زیر پاهای نیمکت دونفره
ونیمکت
تنها بود
با دختری که
دکمه ی پیراهنت را بسته بود
بند کفش هایت را بسته بود
در چمدانت را بسته بود
وحالا
باز میکرد
قفل به قفل
گره بافته شده ی موهایش را
لارا باقری
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای احمدی زاده گرامی از حضور پر مهرتون متشکرم من لارا هستم، نه لاری | |
|
سپاس جناب استکی بزرگوار.. مانا و شاعر بمانید،.. | |
|
سپاس | |
|
متشکرم اقای دهکردی ارجمند | |
|
از لطف شما سپاسگزارم جناب نوری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.