شنبه ۳ آذر
چراغ قرمز های مختلف شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۶۰۵۷۷
بازدید : ۹۷۷ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
پدران و پسران بیکار
بعلاوه کودکان کار
جمعشان میشود صد ها هزار
پشت چراغ قرمزهای مختلف خبردار
می میرند روزی چند بار
که حاصل ضربشان میشود بی شمار
اگر کسی از آنها شد کاردار
با دستمزدی ناچیز و خوار
هزینه ها می آورد فشار
در نتیجه مثل یک کاتیون باردار
در جلوی چشم آقای شهردار
که هستند بی بخار
به عابر بانک شهر می آورد ویار
کاش می شد بکنند فرار
بروند در یک غار
سنگین و باوقار
تنها زندگی کنند بدون شهردار
مثل شتر بخورند خار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپاس از خلق این زیبایی
امید که روزی با تلاش وجدان های بیدار، این حقایق تلخ ریشه کن شود.