چهارشنبه ۱۶ آبان
صیاد عشق شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ۰۷:۱۳ شماره ثبت ۶۰۵۰۹
بازدید : ۴۷۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
من آن صیاد عشق هستـــــــــــــم
تو باچشمون دریایــــــــــــی............
مگه چی خواستم،، از تـــــــــــــــو
جز این که من رو دریابی...........
هوای این روزهایــــــــــــــــــــــــــــــــت
بدجوری نفــــــــــــــس دارد.............
بدون تو، حســــــّــــــــــی دارم،که،
پرنده در قفـــــــــــــــس دارد...........
من آن صیاد عشق هستم
میخواهم ، تو صید من باشی.....
تو شب ،ُ تبِ شعرهایم
تو فِعـــــــــــــــل و قیـــــــد من باشی.........
#سهند_لاندا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و خوش آهنگ