دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
تو بودی باعث رنج و عذابم
و عمری من اسیر این سرابم
برو دیگر نمی خواهم بمانی
نمی خواهم ترا حتی به خوابم
|
نقدها و نظرات
|
باسلام استاد ممنون لطف دارید | |
|
باسلام استاد ممنون لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
استاددددددددددددددددددد دلم گرفت
چقدربی رحمین آخه
اون همه شعرعاشقونه براش نوشتین حالا می گین برو
چی شده یهویی انگارخسته شدین ازش
البته ببخشید شوخیمو می دونم دعوای عاشقم عشقه
به دلت سیاست بیاموز
گاهی جنگ کردن هم عشق است!
زیبا بود مثل همیشه