يکشنبه ۴ آذر
رقیه جان بابا شعری از محمد عباسی سراب
از دفتر کودکانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۶۰۴۳۴
بازدید : ۶۸۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محمد عباسی سراب
آخرین اشعار ناب محمد عباسی سراب
|
تقدیم به دختر تازه متولد شده ام رقیه خانم
رقیه، جان بابا
کبوتریست بی صدا
دست می زنه، چه زیبا
برای مامان بابا
تازه شده هویدا
گل دخترِ با صفا
بابا میگه عزیزم
دخترک صغیرم
خوش اومدی به دنیا
خوشبخت بشی انشاءالله
عزیز نازنینم
خوشکل و خوش ضمیرم
چشماتُ وا کن بابا
منُ نگاه کن بابا
کنار تو نشستم
دل به دلت سپردم
سالم باشی خدایا
کنار مامان بابا
بزرگ بشی خیلی خوب
خانم بشی و محبوب
عروسی تُ ببینم
غم از دلت بچینم
انشاءالله که پیر بشی
اسیر غمها نشی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از شما نظر لطف شماست انشاءالله | |
|
سلام ممنون انشاء الله پیشاپیش مبارک خداوند همه ما را با اهل بیت علیهم السلام محشور فرماید و در این دنیا هم ما را زیر سایه این ذوات مقدس سالم و سلامت نگه دارد. | |
|
سلام انشاءالله تشکر از شما این آرزوها رو برای همه دوستان دارم | |
|
سلام تشکر از پسر عموی بزرگترم پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست
قدم نورسیده مبارک
ان شاالله خداوند نگهدارش باشه