چهارشنبه ۱۶ آبان
ابدُ سال شعری از سهند حمزه زاده (لاندا)
از دفتر تقاص نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۶۰۳۹۸
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
تو حواست نبود اَبَدُ سالی شد
چِشم بَر هَم که زَدَم ،
خاطِرات جاری شد...
من به دُنبال خودم در دِل تو میگَردَم
تو خودت هم بِین،
دلهای جهان گُم کردی
من یه عاشق بودم ، تو...
پی کی میگردی؟؟؟؟
زندگیم راز شده ، لب هایم بستن
مَرهمَم ساز شده
همه از من خستَن
گفتی بر میگردَم
میرم عاشق تر شم
دیدی که...
.دامنه ی عشقت هم
دامنمم آتش زد
نمیگم که برگرد
خاطراتم با تو
دلم بی تو سر کرد....
انگاری از عشقت زیادی فهمیدم
تو دلت با همه بود
،،،،،اما من .....
از قسمت ترسیدم...
.
.
#سهند_لاندا
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، بسیار بسیار متشکرم جناب احمدی زاده ❤❤💖 | |
|
سلام ، متشکرم بانو مثل همیشه لطف دارین❤❤💞 | |
|
ممنونم جناب استکی زیبا نگاه پر محبت شماست💝💝 | |
|
ممنونم دوست جان و دل❤❤💕 | |
|
تشکر میکنم لطف دارین ج ناب عباسی | |
|
شرمندم کردین جناب کارگر خیلی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.