دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
کنار شعرهای خود نشستم
قلم رابادو دستانم شکستم
ببین بااشکهایممی نویسم
فقط مجنونمولیلی پرستم
|
نقدها و نظرات
|
باسلام استاد ممنون لطف دارید بنده شاگرد شما هستم | |
|
باسلام استاد ممنون لطف دارید بنده شاگرد شما هستم | |
|
باسلام جناب فریدونی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست