جمعه ۲ آذر
تو جان منی شعری از مریم غریبی
از دفتر پروانگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۶۰۳۰۱
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب مریم غریبی
|
تا تو را دارم
جان نخواهم
تو...
هم جان منی
هم جانان من..
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار همچنین حافظ شما و عزیزانتان زیبا نگرید تشکر و سپاس از مهر حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیباست
جسورانه