جمعه ۲ آذر
داغ عشق شعری از فريدوني ( شهزاد)
از دفتر سروش عشق نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۶۰۲۷۲
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر فريدوني ( شهزاد)
آخرین اشعار ناب فريدوني ( شهزاد)
|
گر سراپا غرقه ای اندر نیاز
گرشب و روزت شده ذکر و نماز
گرببافی سجده ی صبح را به ظُهر
بر جبینت داغ مِهر ماند نه مُهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
جناب رمضاني منت نهاديد | |
|
لطف داريد همشعر مهربان | |
|
سپاس | |
|
جناب بدر ممنون | |
|
از محبت بي دريغتان سپاسگذارم | |
|
ممنون استاد دهكردي عزيز | |
|
سپاس استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.