جمعه ۲۵ آبان
تو را بوسیدمت شعری از حسین سربرجی
از دفتر خط خطی هایم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۶۰۲۴۸
بازدید : ۸۵۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حسین سربرجی
|
ابتدای این غزل ، آسان تو را بوسیدمت
خط به خط رفتم وَ تاپایان تو را بوسیدمت
اشک شوق است کار من،در پشت هر دیدار تو
با همین چشم پر از باران تو را بوسیدمت
چون صدایش می زدم،جانی نثارم می نمود
جان شیرین منی ، با جان تو را بوسیدمت
صد بهاران بگذرد،اما زمستان خوش تر است
سرد می گشتم ولی لرزان تو را بوسیدمت
چون تو درمانِ تمامِ درد هایم می شوی
وقتی هم دردی و هم درمان تو را بوسیدمت
در تو تفسیرِ خدا یکجا مُیَسَر گشته است
خط به خط ای سوره ی قرآن تورا بوسیدمت
بخت اگر یاری کند ، این روز ها هم بگذرد
مهر اگر قسمت نشد ، آبان تو را بوسیدمت..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست