جمعه ۲۵ آبان
دلتنگی شعری از حسین سربرجی
از دفتر دور از شعر.. نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۵۲ شماره ثبت ۵۶۷۴۷
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب حسین سربرجی
|
چند دقیقه ای به صفحه گوشی خیره شده بود..
عینکشو بالای سرش گذاشت و کنار چشمش را پاک کرد؛
صداشو کمی صاف کرد و گفت:حساسیت فصلیه
به این حساسیت فصلی که بعد از دیدن چندتا عکس و مرور خاطره ها پیش میاد ، میگن *دلتنگی*..
دلتنگی چیزه عجیبی هم نیست ها..
حسیه که میتونه توو یه لحظه خندهٔ کنجِ لبتو به اشک گوشهٔ چشمت تبدیل کنه..
همه اینا برمیگرده به اشتباهی که در انتخابمون داشتیمو حالا هر شب باید با یه مشت خاطره سر و کله بزنیم.در حالی که اصلا نمیدونی طرف به تو فکر میکنه یا نه..
تو اصلا جایی توو زندگیش داری یا نه؟؟
اگه داری،پس چرا نیست؟؟!!
میدونی،به نظر من سقوط هم یه نوع پروازه که به پایانِ خوبی ختم نمیشه..
دوست داشتنِ بعضی از آدم ها ازین دسته پروازهاست..
#حسین_سربرجی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موافقم