جمعه ۲ آذر
آسمان رابه تومی سپارم شعری از سهیل بهنود
از دفتر پلک شیشه (شعر نو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۶۰۰۹۶
بازدید : ۴۸۰ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب سهیل بهنود
|
هنوزدرخون تو
عطررازیانه وولک
جاری است
پروانه
پروازمی کند
درگلبرگ خیالت
هنوز باکنگر
ضرب المثل می سازی
درآسمان سینه ات
شقایق
باهوای مرداد
زنده است
هنوزانار
سرخی لب تودارد
بی جهت نیست
دل به جاده هاداری
بی جهت نیست
مثل یک جمله ناقص
جای کامل شدن داری
باران را به تو می سپارم
باتماشای هرروز
آسمان رابه تو می سپارم
باعمق دید
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود جناب رفیعی گرامی سپاسگزارم ازلطف وعنایت شما پایدارباشید | |
|
سلام ودرودگرانمایه بسیارسپاسگزارم ازعنایت شما پایدارباشیدبه مهر | |
|
سلام استادگرامی سپاس ازلطف شما برقرارباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید