دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
گذاری دو باره کن در من.
من ،نظاره می کنم تورا هر دم.
گاهی، در تنگنای یک آغوش.
بسیار:جدا شدم از جسم.
تا: تمنا کنم تورا از دور.
تو، از صلابت کدام کلامی .
تا، بخوانمت چنین.
به، کدام وادیه بذر شوق می پراکنی.
تا پیمایم مسیر،.
نه من گم کرده راهم...
نه پنداری که دیوانه...
هم خود شناسم.
هم از تو می دانم.
گذاری دو باره کن در من....
......... . .................. .. ..کولی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام کولی از نظر شما عزیز بی نهایت خوشحال می شود . | |
|
سلام استاد بزرگوارم ممنون از شما ....... | |
|
سلام و عرض ادب ما درس پس می دهیم این بزرگواری شماست از اینکه مورد توجه شما قرار گرفت خوشحال هستم. کولی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.