جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
اے ڪہ مستـــــــــے زِ غـــــــــرور ، بر دل خطائے
دور کن آن لبِ چون آتشِ خود گرچه بجائے
در طریقِ عشقِ تو رنجش به خاطر ننشست
تو همانی که زِ غمزه فارغ از این ماجرائے
برقِ چَشمِ تو چُنان افتاده بر خِرمــنِ عشق
گر بسوزد هستی ام نیست زِ تو جور و جفائے
اَشڪِ ما ، مسندِ افسوسِ جهان است دلا
که در این میکدهٔ غم همچو یک جرعه صفائے
ما به عالم نفروشیم دمے شادےِ دوست
جورِ شاهِ عاشقان را که کِشَد جز به گدائے
سعیده تفضّلے نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بزرگوار مهرتان را سپاس 🍁💮🍁 | |
|
درودتان جناب محمدی سپاس بابت بداهه زیبا و شیواتان . سپاس بابت حضور گرمتان 🍁🌷🍁 | |
|
درودها جناب وحیدی تقدیمی ست 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب انصاری سپاس بابت لطف سرشارتان 🍃🌷🍃 | |
|
درودها جناب ترکاشوند ممنون بابت نگاه پر مهرتان .🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب ساغری سپاس بابت حضور گرمتان . سرافراز باشید . 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب میری ممنون نگاه گرمتان هستم 🍃🌷🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و شورانگیز بود