جمعه ۲ آذر
سالهای بی قراری دل شعری از علی ربیعی
از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۴۸ شماره ثبت ۵۹۵۸۶
بازدید : ۳۵۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی ربیعی
|
رودخانه زهره
روستای مادری
پیچ و تاب دل
درچم خیالی دور
تپه های مزین به بابونه و ریحان
زریبه های بی دریغ
از مرغ و کبوتر و بره
اینجاکه ایستاده ام
جای پای تو پیداست محبوبم
وپروانه ها
به کرشمه جادویی گندمزارها
محتاجند
تا از پیچ و تاب
شب و پیله بگذرند
غوغایی ست
براین زمین
که فقط انسان میداند
و حدس بی شمار تخیل او
تا به زلزله آغوشت رسد
کرشمه کفشدوزکهای صبور
بر برگ برگ نورس انجیروانگور
تورم سنجاقکها و پرستوها
زیر باران اردیبهشت
هم اینک با همه خیالم
باهمه اشتیاقم
نامه ای برایت می نویسم
با مضامین هستی سرزمینم
باد و خاک و آب و آتش
بی گناهی محض سیاوَش
سینه مجروح سهراب
اندوه جانفرسای رستم
جامه دریدنهای تهمینه
سالهای بیقراری دل
آنگاه که بسیار بسیار رنجیدیم
رنجیدی
خندیدیم
خندیدی
درترانه و شعر و لبخند
ماهشهر فروردین 1368 علی ربیعی( ع-بهار)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتان شاد