يکشنبه ۲۷ آبان
تقدیر غم انگبز شعری از فرزاد فتحی چهارراه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۵۹۵۲۸
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر فرزاد فتحی چهارراه
آخرین اشعار ناب فرزاد فتحی چهارراه
|
چه می شد زندگی را با شما آرام سر کردن!
که آسان نیست با یک عشق نافرجام سر کردن
چه فرقی می کند آهوی قربانی کجا باشد؟
در آغوش پلنگی یا میان دام سر کردن
نبودی! از زبان ماه با اهلِ زمین گفتم:
چه حسِّ مبهمی دارد! به روی بام سر کردن
چه دردِ بی سرانجامی ست در اندوه خوابیدن
و با "یادش بخیر"ی ساده، با پیغام سر کردن
پُرم از گریه های بی امان در حسرتِ مردن
خوشم با آروزی لحظه ی اعدام سر کردن
چه تقدیر غم انگیزی ست سهم یک زن عاشق
در آغوش پلاکی کهنه و بی نام سر کردن
فرزاد فتحی چهارراه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارعالی بود
احسنت
زیبا وشورانگیز