پنجشنبه ۱ آذر
ململ شعری از سعيدکنگي
از دفتر ناگفته ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ ۰۳:۱۹ شماره ثبت ۵۹۳۹
بازدید : ۱۵۲۲ | نظرات : ۱۱
|
|
ململ درلغت به معنی:پارچه ابریشمی سفید یا نوعی پارچه ابریشمی سفید میباشد.برای اینکه اسمی ازکسی نبرده باشم ازاین واژه استفاده کردم.
ململ گل ناز منه
نازنینه،پرپروازمنه
تنهامونس وهمدم من
عزیزترینه،هم آوازمنه
آره،اون یار منه
معشوق من،عاشق زارمنه
روشن شده شبای تارمن
آخه شمع شب تار منه
ململ،تموم دنیای منه
خواب وخیال ورویای منه
غرق شدم تونگاه مهربونش
نگاه من قطره وچشماش دریای منه
ململ گل یکی یکدونه منه
واسه زندگی،تنهابهونه منه
میگه عاشق دیوونه ست
اما خودش،دیوونه منه
مرحم قلب پاره پاره منه
توآسمون عاشقی،تک ستاره منه
اگه عاشق شدن زندگی دوباره ست
ململ عمر دوباره منه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.