دوشنبه ۵ آذر
عشق بازی شعری از اکبرعسکری
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ۱۵:۴۴ شماره ثبت ۵۹۳۲۲
بازدید : ۶۳۷ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب اکبرعسکری
|
امشب ای دل عشق بازی میکنم
بادوبیتی یکه تازی میکنم
امشب ای دل دیده دریامیکنم
بارباعی شوروغوغامیکنم
باغزل مانوس وهمدم میشوم
فارغ ازهرغصه وغم میشوم
باقصیده میروم تاقعرعشق
می چشم پیمانه ای اززهرعشق
غرق دریای رباعی میشوم
مثنوی راجان فدایی میشوم
بادوبیتی یاغزل حالی کنم
دل زکین وعقده هاخالی کنم
باقصیده یاغزل تنها شوم
باپریشان گوییم رسوا شوم
درسرای عشق مهمان میشوم
غرق دردریای ایمان میشوم
خانه دل رامزین می کنم
این سرا راامن وایمن میکنم
دل به گیسوی پریشان میدهم
درتب دل دادگی جان میدهم
روح جانم راجلایی میدهم
رنگ وبویی وصفایی میدهم
همنشین خوبرویان میشوم
عاشق رخسارخوبان میشوم
دردوگوش یار نجوامیکنم
راه بربیراهه هاوا میکنم
میروم تاسرزمین لاله ها
سرزمین گریه هاوناله ها
میشوم همصحبت تنهای درد
دردل تاریکی شبهای سرد
شب انیس وهمدم تنهاییم
شب یگانه مرحم بی خوابییم
آگه ازدردفراق من شب است
شب هم آغوش هم اوای تب است
شب پناه دردمندیهای من
مامن من همدم وماوای من
خلوتم باشب جهانی دیگراست
آسمانش آسمانی دیگراست
قصه ی غم دردل شب گفتنی ست
گریه کردن دردل شب دیدنی ست
بسترآرامش وخوابم شب است
باخبرازجان بی تابم شب است
اکبرعسکری-خوزستان
براساس شعریکی ازشاعران خوبمان که متاسفانه نامش رافراموش کردم
شمعم و دیوانه بازی میکنم
تا سحر پروانه بازی میکنم
امشب از هر شب خیالم خوشتر است
سر خوشم از ذوق حالم بهتر است
باز هم فصل شکفتن زنده است
یک بهار مرده در من زنده است
اشک، امشب دست و دل رو میکند
خلوتم را آب و جارو میکند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادای احترام جناب.حاج فکری گرامی بر حضور سبز ارزنده تان بالنده ام لطف و آفرینتان ارجمندانه و شایان سپاس ست | |
|
درودجناب استاداستکی عزیز نظر ویژه تان آرامشگرست و دلنواز بزرگوار | |
|
سپاس و مباهات و درودم بیکرانه ست جناب حکیم از درک عمیق و نابتان به ژرفای سخنم پایدار باشد و جاودان زرکلک خوش نگارتان | |
|
سپاس و مباهات و درودم بیکرانه ست استادگرامی از درک عمیق و نابتان به ژرفای سخنم پایدار باشد و جاودان زرکلک خوش نگارتان | |
|
سلام بر استاد آگاه عالیقدر و بزرگمهرمان جناب نوری عزیز حضورتان عزیزست و بسیار ارزشمند دفترم منورست به کلام گهربارتان | |
|
درودتان شاعر گرامی اندیشه ورزجناب رفیعی از حضور ارزنده تان سپاسگزارم زیبایی در نگاه هنرور شماست | |
|
بر ابراز ارجمندانه نظرتان بالنده ام جناب کریمی عزیز پاینده باشید و بهکام | |
|
سپاس ازتوجهت جناب عباسی مقدم عزیز | |
|
با سپاس بیکران از سخاوت همراهی و کرامت تعبیرتان استادبزرگوارسرکارخانم ناصری نسب به آرزوی بهروزی در پناه خداوند مهر نیرومند و سرافراز باشید ... همیشه ...
| |
|
باسپاس از محبت گل آرای حضور و کرامت تعبیرتان شاعره گرانقدربانوطالب زاده بزرگوار که همیشه زینت بخش این صفحه ی شعر بوده .. به آرزوی شادکامی ... تن درست سربلند و پیروزباشیددرپناه پروردگارمنان | |
|
می آموزم هماره از شاگرد نوازی تان و نظر ارزنده تان و بر آن بالنده ام استادقشقایی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.