جمعه ۲ آذر
دل من تنها نمون شعری از محمد جلائی
از دفتر همنشین ستاره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۵۹۱۸۳
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب محمد جلائی
|
دل من تنها نمون
با غمات شبا بخون
همه جا زیادیه
برای دنیا دلت
عاشقی اضافیه
تو چرا زنده ای باز
رو زمین جا نداری
آسمون کثیف شده
دنیای آدمکا
با نقابای قشنگ
دلای هزارتا رنگ
سرای پر از شرنگ
من و این سادگیام
همه میگن که خلم
آخه من مثل پلم
برای جداییا
میون دره ی سنگ
آره از قفس بگم
زنده بی نفس بگم
یا که از هوس بگم
هر طرف نگا کنی
رو زمین زیادیم
آخه خیلی عادیم
دفتر اشک الماس__________________شهریور ۹۶
محمد جلائی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بانوی گرامی حضورتان قوت قلب است در پناه حق | |
|
سلام و درود سید بزرگوار بسیار خرسندم از حضور گرمتان در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
ترانه ی زیباوبااحساسی است که اگر کمی رو.ی قافیه سازیها ووزنش کارکنید بهترم میشه