پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر الهام عزیزی مقدم (نیلوفر)
آخرین اشعار ناب الهام عزیزی مقدم (نیلوفر)
|
دلم را پر کنید از عشق
مرا مرهم کجا باشد جز عشق
......................................................
یک باره از این دنیا به کجا ایا
جز دیدار حضرت دوست کجا ایا
.........................................................
دل من تنگ است مرهم باشد
عاشق سینه سوخته مرهم خواهد
.....................................................
ان عشق که ما راه به سویش داریم
عشقی است که در دل پنهان داریم
..............................................................
دل من گرفته ای دوست مددی
که دلم امشب طلب یاری کند
به کجا بگردم که نیست مث او
خدایا گوهر نایاب من کو
......................................................
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون
من اول گفتم بداهه گویی بیش نیستم
غزل که نوشته شده استباه بوده
شما به بزرگواری و شاعری خودتون ببخشید اصلاح می شود | |
|
ممنون | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک
جسارتا غزل نبود