يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
ای مه انتظارمن
**
ای مه بی مثال من
ای مه انتظارمن
سر شده انتظار من
سر شده است قرار من
**
چشم من به آسمون
کی بتابی که تو چون
بر پرده یه سرای من
بر پرده خیال من
**
ای مه بی مثال من
ای تومه خیال من
ای تو- مه جمال من
ای تو- مه کمال من
**
چشم ه منو- قرارمن
چشم ه منو- خیال من
تو چشمه یه- خیال من
چشمه ه - انتظارمن
**
بس که کشیدم -انتظار
بس که گریستم- چو زار
بس گه گریسته ام -چو ابر
خشکیده ام -چو چشمه زار
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (کلاسپیدها)
نام ترانه: ای مه انتظارمن
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش:96/6/15- بداهه- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوارید بانو پ الهه یه- احساس می هم حسمی- هم حالمی هم دردمی- هم رازمی تو سبزمی- تو جانمی ** 96/6/19 | |
|
سلام جناب چشمه یه عزیز- عید گذشته شما هم مبارک آب روان نگاه همتویی چشمه یه چشم بهارم تویی چشمه یه آب حیاتم تویی چشمه یه چشم کمالم تویی 96/6/19 | |
|
بزرگوارید استاد عزیز رها بی تو رهایه دردم منم اسیر سرمایه سرد م منم رها بی تو اسیر غم ها منم رها بی تو اسیر و تنها منم ** | |
|
بزرگوارید تویی تویی سیاوش خیالم هنوز م که هنوز ه بی قرارم ز داغ تو هنوز هم من داغ دارم ز داغ تو هنوزم من بیمارم
| |
|
بزرگوارید بانو به آرزو یه دیدنت منتظر دوری یه دوریست که من منتظر تا تو بیایی که من منتظر دل بی قرارت هنوز منتظر | |
|
بزرگوارید جناب رفیعی عزیز امید من - بگو که کی میایی تو بود من بگو که کی میایی من دیگه تاب و توان ندارم بی تاب من - بگو که کی میایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مرد سبز لحظه های سپید مهربانی است؛
از جنس آیه ی نور؛
زلال تر از آبی احساس؛
و شاداب تر از افق سرخ ِ مهر ِ محبت!
زهرا حکیمی بافقی
(دل واژه های مناسبتی)
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*❤️*
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*❤️
*
فرارسیدن خجسته عید غدیر خم، بر ولایت مداران ِ علی منش، مبارک باد!
*
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*❤️*
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*❤️*