جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
چه جشنی سازی سروری
شهر آذین بسته
اماده ی حضور یست
خرد و کلان
پیر و جوان
انسان در انسان آمده
در دستهایشان لاله
مشک و عنبر .کلاب بر رویشان
اسرافیل همراه صورش
بی شک این حوالی آمده
اشک و لبخند توام است
چهره ها گاهی به لبخند
گاهی در هم است
شاهدی باید بیابم
یا که خود باشم ببینم قامتش
این جوان رعنا قرص قمر
راهی حجله ست
یا شهید مردم است
سوسن صبح چلچراغ شب
گنجانده در ترانه نامت
آواز خوان شهره شهر
رخت و شهد دامادی زینت است
شیرینی ماه عسل
در نگاه مردم است
باید بشویم غبار خاکی
از دست روی
این نه مرده ست
ر و زی خوار ان عالم است
سجده بر آستان پاکش نهم
شاید بگوئید راز خود
که چنین ره باورش
چگونه حاصل است
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب سپاس گذارم از توجه شما به امید آشنای بیشتر | |
|
ممنون از شما برای خوش آمد گوی | |
|
با سلام با احترام از توجه شما فردا تقدیم می کنم شعری دیگر تا چه قبول افتد
| |
|
با سلام و احترام تا آشنا شدن با چهار چوب سایت و اعضای انجمن برای ارسال خوش آمد گوی شما سپاس گذارم
فردا شعری تقدیم میکنم تا توام با شما بودن را در یابم و نظر همه شما را می خواهم .
| |
|
با سلام ممنون از توجه شما عزیز امید که توانای در خدمت شما بودن را داشته باشم | |
|
سلام ادب و احترام مرا بپذیرید و توجه شما عزیز امید است برای ادامه | |
|
با سلام ممنونم... جناب مجاهدنیا، در کنار شما امید،. به ادامه راه. | |
|
سلام سپاس از پذیرش من فردا ...هم شعری دارم برای تقدیم به شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.