جمعه ۲ آذر
رفيق قديمي شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۵۸۷۰۳
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
رفيقي ندارم به جز اين همه غم
نشد گريه هامم با حرفات کني کم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
ممنونم برادر من | |
|
سپاس | |
|
فدات مهربانوي نازم
تقديم با عشق | |
|
سپاس از حضورتون | |
|
فدات شم نرگس جان | |
|
ممنونم ازتون | |
|
سپاسگزارم استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است