پنجشنبه ۱ آذر
من ریتا نبودم شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۵۸۶۳۶
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
و من ریتا نبودم
نیل کوچکی بودم ان هنگام که بوسیدمت
و من دختر بچه ای بودم با چشمان خیس
خیس از تصور نداشتنت
و من همان دخترک کوچکی بودم که بوسیدی اش
ان هنگام که بسان کودکی بود
دستانم را بگیر
ساقه ی نازک احساس یاس را
همراهم بیا و هم راه
به کنعانم ببر
تو این بار یوسف من شو
چشمانم خیس از دوریت است
یوسف این یعقوب دیوانه شو
این بار اما
نیلگونه وار
جاری ، مستدام
تا به ابدیت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیزم مزین کردید شعر مرا سپاس از مهرتان | |
|
درودتان مهربانوی واژه ها سپاس از لطفتان ممنون که از شعر من بازدید داشتید | |
|
درودتان سپاس گزارم دوست شاعر عزیزم قلمتان شیوا | |
|
سپاس | |
|
سلام گرانقدر سپاس از مهرتان | |
|
دوست شاعر مهربانم سپاس از تو | |
|
درودتان | |
|
درودتان ممنون از اینکه شعر مرا مزین کردید | |
|
سلاو و درود به شما شاعر توانا سپاس از لطفتان | |
|
سپاس استاد گرامی | |
|
سپاس فراوان دارم ممنون که از صفحه ی بنده دیدار داشتید | |
|
سپاس از نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و سرشار از احساس