جمعه ۲ آذر
یا نه شعری از سمانه باقرزاده
از دفتر پاييزان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۵۸۶۱۶
بازدید : ۱۰۵۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سمانه باقرزاده
|
....
از پشت شیشه ای که مه گرفته
تو التماسمو می بینی یا نه
....
....
|