شنبه ۳ آذر
چند شعر کوتاه شعری از سمیراعزیزی
از دفتر خاک بی وجود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۲۸ شماره ثبت ۵۸۵۸۳
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سمیراعزیزی
|
1.
بی ماه رویت
شب آفتابی ست
در چله ی خون.
30/5/1396
2.
نه غبار دل گرفتی
نه غبار دل زدودی
ز غبار تن برآ که
به غبار دل نشینی.
#سمیرا_عزیزی
30/5/1395.
3.
قاشق بی چنگال
چنگ فرو خورده ایست
#سمیرا_عزیزی
4.
گلدان شیشه ایم
شکفت
با ریشه ای در دل
و خاکی که از وجودم
پر گشته بود.
30/5/1396
5.
پشت هر پنجره ای باشی تو
عاقبت از در دل می آیی
و مرا بسته ای افکار خودت خواهی کرد.
#سمیرا_عزیزی
6.
قلم ها را زمین بگذاریم
دیگر چند سطر دلتنگی
کم است
#سمیرا_عزیزی
7.
قلم بسپارم به کدامین نگاه
وقتی دل ها همه از جنس کاغذ شده اند.
#سمیرا_عزیزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو
بسیارزیبا بود