دوشنبه ۵ آذر
دل و دلتنگی شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۱۷ شماره ثبت ۵۸۴۱۵
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
دلم تنگ است ،
تنگ است برای همه دلتنگی ها ،
رقصاندن بادبادک
شادی و یک رنگی ها
دلم تنگ است ،
تنگ است برای رفتن به اردو
ساختن آدم برفی
شبهای زمستان ، شکستن گردو
دلم تنگ است ،
تنگِ شبهای بهار و ماه
خریدن کیک تولد
پوشیدن دستکش ، گذاشتن کلاه
دلم تنگ است ،
برای هرچه که بوده و نیست
دویدن در کلاس
گرفتنِ نمرۀ بیست
دل است و گاه می گِریَد
می زند دف ، گاه در بَرَش چَنگ است
دل است و نغمه ها دارد
کوچک است خانه ، جا برایش تَنگ است
|
نقدها و نظرات
|
حضور مداومتان دلگرم کننده است ، تشکر از محبتتان استاد عزیز . | |
|
سپاس از حضور سبزتان بانوی واژه ها ، استاد بانوی گرامی قدرئانتان هستم . | |
|
استاد بانوی ارجمند ريال قدردان تشویق انرژی بخشتان هستم . درود . | |
|
استاد گرانقدر تشکر از الطافتان ، سپاستان میدارم . درود . | |
|
تشکر از تشویث گرمتان استاد خوبم . درود بر شما . | |
|
متشکرم ، درود بر شما استاد گرانقدر ، متشکرم از تفقدتان . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست